Blogia
Tabuyo Alcalde

Voltou o jerrilleiro

Xa podemos estar tranquilos, voltou Pepe Daporta para meter caña. O concellal jerrilleiro de Cambados por excelencia voltou dunhas vacacións donde me imaxino que foi para recargar pilas para pelexar mais que nunca nesta recta final. A min é un home que me cae ben, ten gracia, aínda que teña esa apariencia de home serio ou borde é todo o contrario. Sei que hai moita xente que non o traga, pero será mais por envexa que por outra cousa. E un tío sin pelos na lengua, e que di as cousas como as pensa, sen ofender a nadie, pero si defendendo a verdade. O partido sin el non sería o mesmo, ten ese algo especial que fai que todo o que emprenda, salga ben. Ademais de ter un porte que xa quixeran moitos para sí! Se votou en falta na presentación da candidatura...

1 comentario

antonio -

Eu estou de acordo co anterior. Eu coñezo a Pepe, meu amigo Pepe, dende hai moito tempo. O que lle pasa a este home é que non se casa con ninguén, non se agocha nin se axeonlla diante de ninguén. E, ¿por qué motivo? Pois porque pode amosar as súas mans limpas e de ter conseguido todo nesta vida a base de traballar a reo. O resto son faladurías de mentes diabólicas que carecen de todo tipo de argumentación.
Pepe: Segue sempre asi que eres un tipo caralludo.